Μενού Κλείσιμο

Πραγματικά Πολλές Σκέψεις Πάνω Σε Απώλεια Λίπους – Βάρους

Πριν ξεκινήσω μερικές πολύ δροσερές συμβουλές απώλειας λίπους είναι σημαντικό να καλύψουμε γιατί είναι η απώλεια λίπους και η μείωση των σωματικών λιπών που σχετίζονται με τις πληροφορίες και τα προϊόντα είναι τόσο σε ζήτηση, αλλά η παχυσαρκία και το υπερβολικό βάρος είναι πάνω και πάνω – και είναι στην πραγματικότητα στο υψηλότερο ποσοστό ποτέ; Με την άνθηση της βιομηχανίας υγείας και φυσικής κατάστασης, φαίνεται παράλογο ότι αυτό συμβαίνει. Τι γίνεται, τα παιδιά;

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Madison Rose 🌹 (@madison.rose.castle) στις

Γρήγορη σημείωση: Η απώλεια λίπους δεν είναι η ίδια με την απώλεια βάρους. Παρακαλώ μην πάρετε τα δύο μπερδεμένα. Η απώλεια βάρους είναι η «συνολική» απώλεια σωματικού βάρους, όπου η απώλεια λίπους βασίζεται στη μείωση του σωματικού λίπους.

Οι πειρασμοί και τα εμπόδια που επιτελούν τις προσπάθειές σας στην απώλεια λίπους

Μας μπαίνουμε στον πειρασμό κάθε μέρα με λιπαρά και ζαχαρούχα τρόφιμα με σούπερ προσφορές γρήγορων και γρήγορων γευμάτων που περιλαμβάνουν κίνηση μέσω της πρόσβασης και της παράδοσης στο σπίτι. Αυτά τα μενού γρήγορου φαγητού είναι «γρήγορα» και συχνά φαίνονται «προσιτά» με προσφορές γεύματος για μια οικογένεια που έχεις πείσει ότι είναι πιθανώς φθηνότερο από το να πάει στο κατάστημα και να αγοράσει φρέσκο ​​φαγητό.

Πριν το ξέρετε, είναι το τέλος της ημέρας, η οικογένεια πεινάει, ο χρόνος δείπνου είναι πάνω σας και το κτύπημά σας. Είναι εύκολο να καταλάβετε γιατί οι άνθρωποι μπλέκονται στη διαφημιστική εκστρατεία και την ευκολία όλων όταν ο τρόπος ζωής μας είναι τόσο ταραχώδης.

Ο πειρασμός «Αλκοόλ Κοινωνική και Χαλαρωτική»

Ένα περίεργο κεφάλαιο για αυτή την παράγραφο, ξέρω, αλλά έπρεπε να επιστήσω την προσοχή σας στο γεγονός ότι το αλκοόλ δεν θα βοηθήσει τις απώλειες λίπους σας. Γνωρίζω ότι ακούμε τη συμβουλή ότι «οι γιατροί λένε ότι είναι υγιεινό να έχουμε ένα ή δύο ποτήρια κρασιού την ημέρα», ωστόσο αυτό συμβαίνει όσον αφορά τις ιδιότητες του κόκκινου κρασιού που βοηθούν στην πρόληψη των φραγμένων αρτηριών – όχι ένα θαύμα απώλειας λίπους! Αν το κόκκινο κρασί είναι απαραίτητο για ιατρικούς σκοπούς και συνταγογραφείται από γιατρό τότε προφανώς η υγεία σας έρχεται πρώτη. Ωστόσο, το θέμα εδώ είναι απώλεια λίπους …

Εάν θέλετε να κάνετε μια πραγματική προσπάθεια να χάσετε σωματικό λίπος τα ζεύγη αλκοολούχων ποτών ανά ημέρα θα μπορούσαν εύκολα να επηρεάσουν τις προσπάθειες απώλειας λίπους σας. Έτσι, εκτός αν η δική σας είναι η περίπτωση παραπάνω (ιατρικά συνταγογραφείται), τότε θα σκέφτηκα σοβαρά για την «περικοπή». Απλά πηγαίνετε χωρίς αυτά τα λίγα EXTRA ποτά μετά από εργασία ή κατανάλωση λιγότερο αλκοόλ σε κοινωνικές συγκεντρώσεις μπορεί να κάνει μια σημαντική διαφορά στο πόσο λίπος σώματος που χάνετε.

Το σώμα σας θα επιχειρήσει πρώτα να κάψει το αλκοόλ. Εάν ο στόχος σας είναι να αυξήσετε την κατανάλωση θερμίδων και να κάψετε περισσότερο σωματικό λίπος, αλλά καταναλώνετε τα λίγα επιπλέον ποτήρια αλκοόλ από ό, τι χρειάζεστε κάθε μέρα ή εβδομάδα, θα είναι πολύ πιο δύσκολο να επιτύχετε τους στόχους σας. Η ενεργειακή αξία για τις θερμίδες αλκοόλης είναι υψηλότερη από τις πρωτεΐνες και τους υδατάνθρακες. Και είναι εκπληκτικό το πόσοι λαοί παραβλέπουν τις θερμίδες ποτών, όπως δεν μετράνε πραγματικά, επειδή είναι υγρό ή ποτό και όχι φαγητό. Στο τέλος της ημέρας, όλα μετράνε!

Εγκαταλείψτε τον εαυτό σας

Μην ξεγελάτε, σκέπτοντας ότι αν ασκήσετε μόνο μια επιπλέον συνεδρία την εβδομάδα, μπορείτε να απαλλαγείτε από ΟΛΑ τα λιπαρά, ζαχαρούχα τρόφιμα ή τα οινοπνευματώδη. Δυστυχώς τα σώματα μας δεν είναι τόσο εύκολα καθορισμένα. Εάν καταναλώνετε τρόπους για το τι καταναλώνει το σώμα σας – θερμίδες / ενέργεια σοφός – θα χρειαστείτε ένα ολόκληρο σωρό πάνω από 1 επιπλέον άσκηση για να μαστίξετε το μεταβολισμό σας και το σώμα σας σε σχήμα.

Γιατί οι περισσότεροι άνθρωποι δεν καταφέρνουν να χάσουν το λίπος του σώματος

Εκτός από τους πειρασμούς που αναφέρθηκαν παραπάνω, οι άνθρωποι τείνουν να μην επιτύχουν στην απώλεια λίπους επειδή είτε δεν έχουν δεσμευτεί, δεν είναι καλά ενημερωμένοι σχετικά με την απώλεια λίπους ή έχουν διαπραχθεί για λάθος λόγους. Με άλλα λόγια είτε δεν συμμορφώνεστε με τους κανόνες, είτε έχετε παραπλανήσει κάποια άλλη πεποίθηση, Ή προσπαθείτε να χάσετε λίπος στο σώμα επειδή προσπαθείτε να κρατήσετε άλλους ανθρώπους ευτυχισμένους και όχι τον εαυτό σας.

Βεβαιωθείτε ότι προσπαθείτε να χάσετε το λίπος του σώματος για να σας παρακαλώ, όχι σε όλους τους άλλους.

Σκεφθείτε γιατί θέλετε να χάσετε το σωματικό λίπος. Βεβαιωθείτε ότι θέλετε πραγματικά να βάζετε 100% προσπάθεια. Θέλετε να νιώσετε υπέροχα να μην κάνετε αυτή την απόφαση την υποχρέωση. Η απώλεια σωματικού λίπους μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση της αυτοεκτίμησής σας καθώς και στην τόνωση της υγείας σας, δίνοντας έτσι την καλύτερη βολή σας με ένα θετικό πλαίσιο του νου είναι πάντα ο «τρόπος να πάτε».

Πράγματα που πρέπει να κάνετε πριν ξεκινήσετε!

Η οργάνωση με την προετοιμασία των τροφίμων είναι πολύ σημαντική. Είναι εξάντληση που έρχεται σπίτι μετά από μια κουραστική μέρα και συνειδητοποιώντας ότι πρέπει να βάλεις κάτι μαγικό μαζί για δείπνο (μεταξύ άλλων) Μπορείτε να στοιχηματίσετε ότι τα παιδιά θα πηδούν για χαρά αν τους πρόσφεραν τα πρόσθετα μπόνους των Mac … δεν υπάρχει πλύσιμο τα πιάτα μετά το δείπνο. Ήχος γνωστός;

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Tessa (@lowcarb_leben) στις

Πρώτα μπορεί να θέλετε να σημειώσετε την ώρα της ημέρας, πότε και πού πιθανότατα θα βρείτε το πιο δύσκολο να τηρείτε αυτό το πρόγραμμα. Εάν λέτε, για παράδειγμα, «να καλέσετε το αυτοκίνητο για γρήγορο φαγητό στο σπίτι από τη δουλειά ή να πάρετε τα παιδιά» είναι εκεί που διαπιστώνετε ότι είναι πιθανό να πάθετε λάθος με το σχέδιο διατροφής σας στη συνέχεια να προετοιμαστείτε για αυτό από κάνοντας τις κατάλληλες αλλαγές.

Έχοντας ένα γεύμα το οποίο είναι ήδη εν μέρει προετοιμασμένο (λαχανικά ψιλοκομμένο) στο ψυγείο έτσι ώστε να πάρει μόνο 10 – 15 λεπτά για να μαγειρέψετε. Εάν παίρνετε ένα μικρό χρονικό διάστημα έξω κάθε εβδομάδα για να κάνετε κάποια προετοιμασία φαγητού θα πάρει ένα τεράστιο φορτίο του ώμου σας όταν έρχεται χρόνος για να μαγειρέψουν τα γεύματά σας.

Αναδιοργάνωση του τρόπου ζωής σας – Μην το κάνετε δύσκολο για τον εαυτό σας!

Η αναδιοργάνωση του τρόπου ζωής σας μπορεί να είναι μια μεγάλη πρόκληση για τους περισσότερους ανθρώπους και οικογένειες. Αλλά αν θέλετε να πετύχετε σε απώλεια λίπους, είμαι σίγουρος ότι θέλετε να είστε σε θέση να το κάνετε χωρίς να σκίσετε τα μαλλιά σας έξω. Ο στόχος σας είναι να αναδιοργανώσετε και να σχεδιάσετε την ημέρα σας έτσι ώστε εσείς, η οικογένειά σας και ο νέος τρόπος ζωής να μπορούν να λειτουργούν ομαλά. Όπως προγραμματίζετε τα γεύματα και τις συνταγές με χαμηλά λιπαρά σε ένα ημερολόγιο.

Ο προγραμματισμός του μαγαζιού σας με μια λίστα αγορών για να σας εμποδίσει να αγοράσετε περιττά τρόφιμα junk είναι επίσης μια μεγάλη ιδέα. Προετοιμάζοντας τα γεύματα, πραγματοποιώντας ραντεβού για την ώρα της άσκησης κλπ., Όλα πρέπει να γραφτούν στο ημερολόγιό σας ή στο σχεδιαστή σας. Μπορείτε να επιλέξετε κάθε ραντεβού καθώς η μέρα εξελίσσεται. Κατά τον προγραμματισμό της λίστας αγορών σας θυμηθείτε, ότι αν δεν έχετε το χρόνο, μην πάτε να πάρει όλα τα δημιουργικά με lowfat δεξιώσεις κλπ για γεύματα και δείπνο. Επιλέξτε απλά για να προετοιμάσετε υγιεινά υλικά και γεύματα.

Τι άσκηση πρέπει να κάνω για να καίω λίπος στο σώμα;

Συνήθως εξαρτάται από το επίπεδο φυσικής κατάστασης και εάν έχετε οποιουσδήποτε τύπους τραυματισμών, πόνο στην πλάτη ή ιατρικές καταστάσεις που μπορεί να επηρεάσουν το τι μπορείτε και δεν μπορείτε να κάνετε. Βεβαιωθείτε ότι έχετε συμβουλευτεί πρώτα το γιατρό σας πριν ξεκινήσετε οποιοδήποτε είδος άσκησης ή προγράμματος φαγητού, έτσι ώστε να μπορεί να σας υποδείξει και να σας δώσει ένα γράμμα που να βεβαιώνει ότι είναι «εντάξει» για να αρχίσετε να ασκείτε και σε ποιο επίπεδο. Ένα ακόμα σημείο.

Εάν παρακολουθείτε γυμναστήριο ή αγοράζετε εξοπλισμό γυμναστικής, καταβάλλετε προσπάθειες για να διασφαλίσετε ότι το επίπεδο φυσικής κατάστασης σας ταιριάζει με τον εξοπλισμό ή το πρόγραμμα που εκτελείτε. Σε περίπτωση αμφιβολίας ζητήστε συμβουλές από έναν επαγγελματία – μην υποθέτετε απλά επειδή ο επόμενος γείτονας ή φίλος σας το κάνει, μπορείτε.

Διαφορετικοί τύποι άσκησης για την καύση λίπους σώματος

Υπάρχουν πολλοί τρόποι να ασκηθείτε για να κάψετε λίπος στο σώμα. Σίγουρα η καρδιαγγειακή άσκηση μέσω treadmills και εσωτερικούς κύκλους είναι μεγάλη, αλλά αν θέλετε πραγματικά να ράμπα τα πράγματα μέχρι μια εγκοπή τότε δοκιμάστε να χρησιμοποιήσετε μηχανές που χρησιμοποιούν τόσο το άνω και το κάτω σώμα σας.

Γιατί; Επειδή ασκείστε τον εαυτό σας περαιτέρω με τη σειρά του καίει περισσότερες θερμίδες. Εάν σας αρέσει να βρίσκεστε σε εξωτερικούς χώρους τότε το περπάτημα, το τρέξιμο, το τρέξιμο, η πεζοπορία – για να αναφέρουμε μόνο μερικά – είναι επίσης εξαιρετικά. Η εύρεση μιας δραστηριότητας που ταιριάζει στις ανάγκες του σώματός σας και το επίπεδο φυσικής κατάστασης είναι σημαντική.

Το βάρος ή η κατάρτιση αντίστασης είναι ένα τεράστιο πλεονέκτημα όταν πρόκειται να μειώσουμε το bodyfat. Γνωρίζατε ότι η πιο άπαχη μυϊκή μάζα που έχετε τις περισσότερες θερμίδες που καίτε; Αυτό σημαίνει ότι το σώμα σας μπορεί να κάψει περισσότερες θερμίδες μέρα και νύχτα – αυτό είναι σωστό – ακόμη και όταν κοιμάστε!

Για να μεγιστοποιήσετε τις δυνατότητές σας για να κάψετε θερμίδες πιο αποτελεσματικά, συμπεριλάβετε την κατάρτιση βάρους / αντοχής ΚΑΙ καρδιο στο πρόγραμμα σας.

Έχω περιλάβει μερικά παραδείγματα παρακάτω των ρουτίνες κατάρτισης για να σας δώσω μια ιδέα ενός τυπικού προγράμματος για την καταπολέμηση του σωματικού λίπους. Μπορείτε να τα δείτε εδώ: Συμβουλές απώλειας λίπους

Το λάθος πρόγραμμα για εσάς: ένα κοινό λάθος που οδηγεί στην έλλειψη απώλειας λίπους

Έχετε διαβάσει ποτέ μια επιτυχημένη ιστορία απώλειας λίπους που εσείς και όλοι οι άλλοι που γνωρίζετε προσπάθησε μόνο να διαπιστώσει ότι δεν λειτούργησε τόσο καλά για εσάς ή τους; Σταματήσατε να σκέφτεστε ότι ίσως το άτομο στην ιστορία επιτυχίας είχε το πρόγραμμα ειδικά σχεδιασμένο για τον τύπο του σώματός του, όχι δικό σας!

Εάν θέλετε πραγματικά να «κλωτσήσετε μερικές απώλειες λίπους» χρειάζεστε ένα πρόγραμμα που έχει σχεδιαστεί για να ταιριάζει στο σώμα σας και το επίπεδο φυσικής κατάστασης. Μην περιμένετε σούπερ αποτελέσματα από ένα πρόγραμμα που κάποιος άλλος χρησιμοποίησε, θυμηθείτε ότι μπορεί να είχαν διαφορετικό μεταβολισμό, επίπεδο φυσικής κατάστασης, σχήμα σώματος και πρόγραμμα φαγητού σε σας, γεγονός που καθιστά πολύ δύσκολο για σας να φτάσετε στα ίδια επίπεδα fatloss όπως έκαναν.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *