Μενού Κλείσιμο

Περπατήστε Μετά Από Μια Εγχείριση Για Γρήγορη Ανάρρωση

Βήμα για βήμα, μίλι για το μίλι, το περπάτημα είναι η καλύτερη καρδιαγγειακή δραστηριότητα που μπορείτε να συμπεριλάβετε ως μέρος της ιστορίας επιτυχίας της χειρουργικής σας απώλειας.

Το περπάτημα είναι εύκολο, προσβάσιμο, φθηνό, ατομικό και αποτελεσματικό.

Είναι το αθλητικό χρυσό αστέρι για πραγματικούς ανθρώπους με πραγματική ζωή. Πρώην στιγματισμένος ως φτηνή μεταφορά και αθλητισμός των ηλικιωμένων πολιτών είναι τώρα μια αξιόπιστη και μοντέρνα μορφή άσκησης. Και είναι εδώ και πολύ καιρό – οι ανθρωποειδείς στέκονταν όρθιοι και έβαλαν το ένα πόδι μπροστά από τα άλλα χιλιάδες χρόνια πριν και δεν έχουμε κοίταξε πίσω από τότε.

Τώρα επικυρωμένο, ως έντονη άσκηση γυμναστικής το περπάτημα έχει γίνει η πιο δημοφιλής σωματική δραστηριότητα της Αμερικής με περισσότερους από 20 εκατομμύρια ανθρώπους να αποχωρούν τακτικά.

Μελέτες αφθονούν για τα οφέλη του περπατήματος: συμπεριλαμβανομένης της απώλειας βάρους, μειωμένου κινδύνου εγκεφαλικού επεισοδίου ή καρδιακών παθήσεων και βελτιωμένης ψυχικής ευεξίας. Παρόλο που μπορεί να ακούγεται ασταθής, 30 λεπτά περπάτημα την ημέρα θα κρατήσει τον γιατρό μακριά.

Βεβαιωθείτε ότι έχετε καταγράψει τη δραστηριότητα πεζοπορίας από την πρώτη μέρα. Βρείτε ένα σημειωματάριο, ένα περιοδικό ή ένα πρόγραμμα υπολογιστή όπου μπορείτε να καταγράφετε το χρόνο και την απόσταση κάθε μέρα. Αυτό μπορεί να ακούγεται ανόητο την πρώτη εβδομάδα όταν κάνετε 5 λεπτά με τα πόδια, αλλά πολύ σύντομα θα χαίρεστε για την πρόοδό σας αν έχετε καταγραφή για το πού ξεκινήσατε.

Για να επιτύχετε το μέγιστο όφελος από αυτό το πρόγραμμα πεζοπορίας, θα χρειαστείτε ένα καλό ζευγάρι μαλακά αθλητικά παπούτσια για περπάτημα, κατά προτίμηση με στήριξη αστραγάλου. Σας προτείνω να πάρετε αυτά πριν από τη χειρουργική επέμβαση, ώστε να μην έχετε το «κανένα παπούτσι» δικαιολογία για να αναβάλει το πρόγραμμα περπάτημα σας. Δώστε τους στον εαυτό σας ως δώρο που αναγνωρίζει την γενναιότητα και το θάρρος σας για να κάνετε αυτή τη θετική αλλαγή στη ζωή σας.

Στη συνέχεια, προγραμματίστε πού θα περπατήσετε.

Σηκώστε το χέρι σας εάν έχετε ήδη έναν διάδρομο! Το ορυχείο αποθηκεύτηκε σε μια ξεχασμένη γωνία του υπόγειου κτηρίου, αγόρασε με την καλύτερη πρόθεση, αλλά εγκαταλείφθηκε για αρκετές δικαιολογίες. Πάρτε αυτό το παλιό φίλο έξω και να το βάλουν εκεί που θα το χρησιμοποιήσετε. οι περισσότεροι διάδρομοι για οικιακή χρήση βαθμολογούνται σε όριο βάρους 250 λιβρών. Φρέσκα από τη χειρουργική επέμβαση γαστρικής παράκαμψης, οι περισσότεροι από εμάς ξεπερνούν αυτό το όριο.

Οι κατασκευαστές εξοπλισμού γυμναστικής δηλώνουν ότι αν υπερβεί το όριο βάρους, αλλά με αργό ρυθμό για σύντομη διάρκεια, ο διάδρομος δεν πρέπει να υποστεί βλάβη. Λέω, πάρτε τις πιθανότητές σας και περπατήστε στον διάδρομο. Δεν θα χρειαστεί πολύς χρόνος για να πέσετε κάτω από το όριο βάρους και εν τω μεταξύ γίνετε όλο και πιο δυνατός και βοηθός με μικρούς περιπάτους στο μηχάνημα.

Εάν το κλίμα και οι γειτονιές σας είναι δίκαιες σχέδιο μια διαδρομή πεζοπορίας έξω από τις πόρτες. Πριν από τη χειρουργική επέμβαση μετρήστε τη διαδρομή σας κατά το τέταρτο μίλι. Ένας αποφασισμένος ασθενής γνωρίζω ότι περπάτησε ένα δρόμο κάθε μέρα μέχρι να φτάσει σε όλη τη διαδρομή γύρω από το μπλοκ. Η μέτρηση των δρόμων είναι ο τρόπος με τον οποίο σημείωσε την πρόοδό της. Καλό για αυτήν!

Προτιμάτε να περπατήσετε στο εμπορικό κέντρο που ελέγχεται από το κλίμα;

Σχεδιάστε μια διαδρομή με τα πόδια εκεί – απλά φροντίστε να περάσετε γρήγορα από το κατάστημα αρτοποιίας και καραμελών. Πολλά εμπορικά κέντρα έχουν τις πρώτες πρωινές ώρες όταν οι άνθρωποι μπορούν να συγκεντρωθούν και να γυμναστούν χωρίς να χρειάζεται να περιηγηθείτε στους αγοραστές.

Για την καλύτερη επιτυχία, πιείτε νερό σε όλη τη βόλτα σας.

Φορέστε άνετο ρουχισμό για εύκολη κίνηση. Αποφύγετε την άσκηση σε ακραίες καιρικές συνθήκες – πολύ ζεστό ή πολύ κρύο.

Τώρα εξοπλισμένο με υπέροχα παπούτσια, άνετα ρούχα, μια πεζοπορική διαδρομή και ένα περιοδικό για να καταγράψετε την πρόοδό σας, είστε έτοιμοι να κάνετε το πρώτο σας βήμα! Εδώ είναι το σχέδιό μου να περπατήσετε το δρόμο σας σε μια πιο υγιεινή ζωή.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *