Μενού Κλείσιμο

Πώς Μπορεί Μια Δίαιτα Χαμηλών Υδατανθράκων Να Βοηθήσει;

Η χρήση υγιεινών συνταγών με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες αποτελεί σημαντικό μέρος της επιτυχίας σας στην δίαιτα, όπως είναι σημαντικό να θυμάστε να πίνετε αρκετό νερό βοηθώντας το σώμα σας να απομακρύνει τα υποπροϊόντα της διαδικασίας καύσης λίπους. Μια υγιεινή συνταγή σάς παρέχει τα άλλα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, βιταμίνες και μέταλλα που πρέπει να αισθανθείτε τόσο καλά όσο φαίνεστε.

Χαμηλοί Υδατάνθρακες

Είναι μια συνταγή υγιής μόνο και μόνο επειδή περιέχει μερικά τρόφιμα που είναι αποδεκτά για μια δίαιτα με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες; Αν ήταν, δεν θα τρώω τίποτα παρά χαμηλή σε υδατάνθρακες σοκολάτα και να γίνω κύριος σεφ, κάνοντας συνταγές χαμηλής περιεκτικότητας σε υδατάνθρακες cheesecake!

Οι καλές, υγιεινές συνταγές με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες δεν πρέπει να περιέχουν μόνο χαμηλές ποσότητες υδατανθράκων που έχουν μεγάλη γεύση, αλλά ικανοποιούν τις απαιτήσεις διαφόρων φάσεων της διατροφής σας. Για παράδειγμα, στην φάση επαγωγής της δίαιτας Atkins, οι ημερήσιοι μέγιστοι υδατάνθρακες σας είναι 20 γραμμάρια. Έτσι, για να διατηρήσετε αυτή τη συνταγή και το σχέδιο μενού σας για την ημέρα που σχεδιάστηκε για μέγιστη υγεία, θα ήταν λογικό να συμπεριλάβετε συνταγές με τρόφιμα που έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνες και άλλα ευεργετικά θρεπτικά συστατικά.

Εκτός από τους προφανείς λόγους υγείας για την κατανάλωση μιας διατροφής, υψηλής περιεκτικότητας σε θρεπτικά συστατικά και των απαραίτητων βιταμινών και μετάλλων, υπάρχουν και άλλοι πρακτικοί λόγοι. Εξασφαλίζοντας ότι υπάρχουν αρκετές ίνες στα γεύματά σας κατά τη διάρκεια της ημέρας θα αποτρέψει τη δυσκοιλιότητα σε μια διατροφή με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες. Αν αυτό δεν είναι αρκετά καλός λόγος από μόνος του, δεν ξέρω τι είναι!

Ακριβώς όπως μπορείτε να δείτε τις αρνητικές αλλαγές στην υγεία ενός ατόμου στην ταινία Super Size me, το ίδιο πράγμα μπορεί να συμβεί αν δεν είστε προσεκτικοί σχετικά με τις επιλογές σας για φαγητό στο δίαιτά σας με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες. Η καλύτερη συμβουλή μου είναι να ξοδέψω τα χρήματα σε ένα βιβλίο ή δύο. Και δώστε στον εαυτό σας μια εβδομάδα για να ξεκινήσετε. Αυτό θα σας επιτρέψει να σχεδιάσετε τα γεύματά σας, να αγοράσετε οποιαδήποτε νέα είδη παντοπωλείου που θα χρειαστείτε και να παραγγείλετε τυχόν συμπληρώματα, εξοπλισμό ή πληροφορίες που θα χρειαστείτε για να έχετε τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα.

Ο άλλος λόγος, θα πρέπει να πάρετε τα βιβλία σε μερικά από τα σχέδια χαμηλών υδατανθράκων είναι να αποφασίσετε ποια ταιριάζει καλύτερα στον τρόπο ζωής και τους στόχους σας. Η καλύτερη διατροφή είναι αυτή με την οποία μπορείτε να ζήσετε.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *