Μενού Κλείσιμο

Προσέξτε Τις Αυξομοιώσεις Και Την Ρύθμιση Του Σακχάρου Σας

Έρευνες έχουν δείξει ότι αυτά τα τρόφιμα σχεδόν τριπλασιάζουν την αύξηση του σακχάρου σας ανάλογα με τον αριθμό των θερμίδων που φέρνουν κανείς δεν ξέρει γιατί σίγουρα, αλλά είναι σαφές ότι τρόφιμα με υψηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες προκαλούν στο πάγκρεας σας να αυξήσει την παραγωγή ινσουλίνης.

Ο λόγος που «πακετάμε το λίπος» είναι η ινσουλίνη. Η ινσουλίνη θεωρείται συνήθως ως «τι λείπει» από ένα άτομο με διαβήτη. Αλλά είναι κάτι παραπάνω από αυτό. Εκτός από τον έλεγχο του επιπέδου σακχάρου στο σώμα σας, σας προκαλεί να πεινάτε!

Σας στέλνει να ψάχνετε στο σπίτι σας τη νύχτα για σοκολάτα και μπισκότα!

Ενεργοποιεί τη μηχανή αποθήκευσης λίπους στα λιπαρά κύτταρα του σώματός σας και επιπλέον, εμποδίζει τα λιποκύτταρα να απελευθερώσουν το αποθηκευμένο λίπος τους.

Απελευθέρωση λίπους

Το αποτέλεσμα είναι ότι καθώς τρώτε και ασκείστε, το σώμα σας δεν μπορεί να μετατρέψει το αποθηκευμένο λίπος στη ζάχαρη για να κάψει για ενέργεια, το οποίο είναι το επιθυμητό αποτέλεσμα τόσο της κατανάλωσης φαγητού όσο και της άσκησης που σας κάνει να θέλετε να τρώτε περισσότερο μετά από τις συνέπειες τη δική σας άσκηση.

Είναι ένας φαύλος κύκλος!

Ένας ισχυρός τρόπος για να εμποδίσετε την επίδραση των υδατανθράκων και την άνοδο της ινσουλίνης είναι να τοποθετήσετε πρωτεΐνες υψηλής ποιότητας στο μεταβολικό σας σύστημα μπροστά σε όλα όσα τρώτε.

Ακόμα κι αν τρώτε γαμήλια τούρτα, προσπαθήστε να πάρετε κάποια πρωτεΐνη πριν την φάτε ένα κομμάτι άπαχου βοδινού ή ένα μαλακό βραστό αυγό. Η πρωτεΐνη ενεργοποιεί τις μεταβολικές διεργασίες στα κύτταρα για να κάψει ταχύτερα το σάκχαρο του αίματος και συνεπώς να σταματήσει την αύξηση της ινσουλίνης.

Το 90% αυτού που τρώμε πρέπει να μετατραπεί σε ζάχαρη που θα περάσει μέσα από τα συστήματα καύσης ενέργειας του σώματος. Ο έλεγχος της ινσουλίνης δεν περιορίζει μόνο τη λήψη της ζάχαρης.

Πρέπει να καταλάβετε ότι πολλά τρόφιμα, ειδικά τα λευκά, μετατρέπονται σε ζάχαρη. Είναι εύκολο να χάσει κανείς αυτό το γεγονός. Παρακολουθήστε τους υδατάνθρακες. Πρόκειται για τον πρόδρομο της παραγωγής ζάχαρης στο σώμα σας που υπερδιέγερση την ινσουλίνη και είναι η ινσουλίνη που «συσκευάζει το λίπος» σε σας.

  • Οι άνθρωποι συνήθως πιστεύουν ότι οι μπανάνες είναι υγιεινά τρόφιμα επειδή παρέχουν κάλιο.
  • Αυτές τις μέρες, οι μπανάνες παίρνουν ως επί το πλείστον πράσινο χρώμα και αποστέλλονται, και η περιεκτικότητα σε κάλιο δεν είναι σχεδόν αυτή που ήταν.
  • Το όφελος του καλίου δεν υπερβαίνει τις αρνητικές επιπτώσεις της υψηλής περιεκτικότητας σε σάκχαρα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *