Μενού Κλείσιμο

Δίαιτα Atkins – Βασικές Πληροφορίες Για Να Την Ακολουθήσετε

Έχετε ποτέ επιθυμήσει μια δίαιτα όπου φάγατε μπέικον, αυγά, κόκκινο κρέας, βούτυρο και λουκάνικα όλη την ημέρα; Εκπληξη! Δεν είναι η δίαιτα Atkins.

Η δίαιτα Atkins υφίσταται εδώ και πάνω από 30 χρόνια και έχει απολαύσει μια δημοτικότητα κατά τα τελευταία χρόνια.

Ξεκινώντας από τον Δρ. Robert Atkins, η θεωρία πίσω από τη δίαιτα Atkins είναι απλή. Το σώμα σας προτιμά να χρησιμοποιεί υδατάνθρακες (όπως σε δημητριακά, δημητριακά, ψωμιά κ.λπ.) για ενέργεια και θα τα κάψει πρώτα πριν από το σωματικό λίπος. Μειώνοντας δραματικά τους υδατάνθρακες στη διατροφή σας, αναγκάζετε το σώμα σας να καίει λίπος για ενέργεια.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Leticia Town (@leticiatown) στις

Η μείωση των υδατανθράκων στη διατροφή σας θέτει το σώμα σας σε μια κατάσταση που ονομάζεται «κέτωση». Αυτή η λέξη προέρχεται από τις «κετόνες» που χρησιμοποιούνται από το σώμα σας για ενέργεια όταν δεν υπάρχουν σάκχαρα / υδατάνθρακες. Όταν είστε σε αυτή την κατάσταση της κέτωσης, το σώμα σας παράγει κετόνες από το λίπος που καίγεται για ενέργεια. Οι κετόνες είναι ουσιαστικά τα υπολείμματα αυτής της διαδικασίας και χρησιμοποιούνται στη θέση της ζάχαρης στο σώμα.

Μία από τις μεγάλες παρανοήσεις σχετικά με τη δίαιτα Atkins που έχει αναφερθεί ευρέως είναι ότι μπορείτε ή πρέπει να τρώτε εξαιρετικά ανθυγιεινά, λιπαρά τρόφιμα όλη την ώρα. Αυτό δεν είναι αλήθεια. Ο Δρ. Atkins συνιστά να περιορίζετε την κατανάλωσή σας από αυτά τα είδη τροφίμων (π.χ. βούτυρο, λουκάνικο, μπέικον κλπ.) Και αντ ‘αυτού να επικεντρωθείτε σε υγιή λίπη όπως το ελαιόλαδο, το ιχθυέλαιο, τα καρύδια κλπ.

Η δίαιτα Atkins έχει πολλά θετικά και αρνητικά που έχουν συσχετιστεί με αυτήν.

Μερικά από τα θετικά περιλαμβάνουν:

  1. Ταχεία απώλεια βάρους – αν και τα πρώτα δύο ημέρες η πλειοψηφία του απώλειας βάρους είναι το νερό, το σώμα σας γίνεται πιο αποτελεσματικό στην καύση λίπους και χάνετε λίπος.
  2. Μειωμένη διάθεση ή ενέργεια – τρώγοντας υδατάνθρακες (ειδικά ζαχαρούχα) μπορεί να οδηγήσει σε κούραση διάθεσης και ενέργειας. Αυτό συχνά θεωρείται ως το ενεργειακό δυστύχημα μετά το μεσημέρι ή το απόγευμα. Όταν εξαλείφετε τους υδατάνθρακες, αποβάλλετε την πηγή αυτού του προβλήματος.
  3. Μειωμένη κατανάλωση ραφιναρισμένων τροφίμων – τα εξαιρετικά εκλεπτυσμένα τρόφιμα αποτελούν την πηγή πολλών προβλημάτων υγείας. Όσο περισσότερο επεξεργάζεται ένα φαγητό, τόσο λιγότερα θρεπτικά συστατικά είναι γενικά μέσα σε αυτό. Η δίαιτα Atkins ενθαρρύνει την εστίαση στην κατανάλωση πιο φυσικών κρατικών τροφίμων όπως τα λαχανικά, τα άπαχα κρέατα, τα ψάρια, τα αυγά και τα υγιή έλαια.

Μερικά από τα αρνητικά που σχετίζονται με τη δίαιτα Atkins περιλαμβάνουν:

  • Ταχεία αποκατάσταση του χαμένου βάρους – αυτό μπορεί να συμβεί όταν ένα άτομο έρχεται από τη δίαιτα Atkins. Ανακτούν όλο το βάρος που έχασαν. Ένας από τους κύριους λόγους για αυτό είναι ότι όταν εξαλείφετε τους υδατάνθρακες από τη διατροφή σας για μεγάλο χρονικό διάστημα, το σώμα σας γίνεται πιο ευαίσθητο σε αυτά. Όταν επιστρέφετε στις συνήθεις διατροφικές σας συνήθειες (κάτι που ίσως δεν ήταν μεγάλο για να αρχίσετε), το σώμα σας αντιδρά πιο έντονα στη ζάχαρη και τους υδατάνθρακες στα τρόφιμα, οδηγώντας σε αύξηση του σωματικού βάρους. Αυτό το κέρδος βάρους μπορεί να μειωθεί με την χαλάρωση της δίαιτας Atkins σταδιακά και όχι με γλέντι σε υδατάνθρακες.
  • Έλλειψη επιλογών τροφής – μπορεί να είναι δύσκολο να βρείτε τρόφιμα με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες. Τα περισσότερα καταστήματα τροφίμων είναι κατά κύριο λόγο εφοδιασμένα με υδατάνθρακες-φορτωμένα τρόφιμα και μπορεί να πάρει βαρετό τρώει τα ίδια πράγματα ξανά και ξανά. Ευτυχώς, με τη δημοτικότητα της δίαιτας Atkins και άλλων δίαιτες με χαμηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες, υπάρχουν πολλές νόστιμες συνταγές που βοηθούν στην ανακούφιση αυτής της πλήξης.

 

Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.

 

Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Paleo + Whole 30 (@paleo_foods_) στις

Η δίαιτα Atkins μπορεί να μην είναι για σας, αλλά ενσωματώνοντας μερικές από τις αρχές σε αυτήν, όπως η μείωση της πρόσληψης υδατανθράκων και η κατανάλωση περισσότερων φυσικών τροφίμων, μπορεί να διαπιστώσετε ότι μπορείτε να επιτύχετε εξαιρετικά αποτελέσματα χωρίς να χρειάζεται να περιορίσετε τον εαυτό σας.

  1. https://www.independent.co.uk/news/obituaries/dr-robert-atkins-36452.html
  2. https://www.snopes.com/fact-check/death-of-a-diet-doctor/
  3. https://www.telegraph.co.uk/news/1454414/So-what-did-kill-Atkins.html

Μπορεί να διαρκέσει λίγο περισσότερο, αλλά τα αποτελέσματα θα είναι πιο μόνιμα, καθώς είναι περισσότερο μια αλλαγή τρόπου ζωής από μια δίαιτα.

Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *